27 maj 2010

Hej bloggen!

Idag är en sån dag där solen skiner, fast man önskade att de var regn och rusk! Vill bara ligga inne, vill bara vara med Tobbe, ligga under ett täcke och mysa, berätta hemligheter, skratta, pussas, BARA HAN OCH JAG!
Men som att klockan inte är fyra så har inte han slutet jobba, och då går de inte riktigt att umgås.

Bombhot mot stadshuset i Laholm imorse? En kommentar: - MOGET!!!

För er som undrar hur de gick igår på mötet?! Asså de enda jag kan säga är att, jag vet inte... Jag vet faktiskt helt ärligt inte! 60 sökande , 18 platser (finns de många "unika" , 23 platser max). Vi som sökt skulle iallafall få svar redan nästa vecka. De är rätt sjukt hur ens "framtid" kan hänga på ett brev som ska färdas genom halva (okej, tog kanske i där) Sverige för att sen öppnas av mig. Detta är ju liksom min framtidsplan, jag vill ju inget annat än att flytta upp hit och bo med Tobias! Men men, vi får se...

På tal om annat, ni har alla säkert sett Tv serien Macken? Roy och Roger you know? Själva heligaste Macken ligger här uppe i Vedum. Och jag fick order av min bror att ta kort på den. Tyvärr så var de x-antal år sedan den spelades in, och de hemska snövädret vi hade i Vintras förstörde lite på den. Men Macken kommer alltid vara Macken :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0