19 maj 2010

Hellu!

Dåligt med sömn fick jag inatt. Kunde inte somna! Kan ha med folket mittemot att göra (dom fattar inte att halv 2 på natten SOVER man) aah >_<

Idag är en "vilodag", vilket betyder inget gym. Däremot ska vi ha en liten filmkväll :) Vi ska, eller iallafall jag, ska äta kladdkaka och marabou, ska mysa till de ordentligt. Vi ska kolla på Paranormal Entity, som tydligen ska vara uppföljaren(?) eller iallfall något liknande till skräckfilmen Paranormal Activity - den filmen har jag drömt mardrömmar till tusen gånger.

Så de ska bli kul (kul och kul?!) och se om denna är lika läskig. Tur att jag kan hålla i tobbes hand och gömma mig i hans famn om de skulle bli för läskigt. Han är rätt van nu, jag envetar alltid med att vi ska se en skräckfilm/rysare, och sen ligger jag där i hans famn, skit rädd (haha).


*ryser*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0