9 juni 2010

Asså jag får snart damp, aah! Varför har inte mitt fucking jävla kuk brev från högskolan kommit? Varför? Dom sa att de skulle komma förra veckan , men iallafall innan den 10:e för då gick alla på semester. Idag var ju förfan den sista dagen innan den 10:e , och där låg ett enda brevjävel i postlådan när jag skulle hämta posten , och inte fan var de till mig. Har tänkt flera dagar i sträck att "nee, men då kommer de säkert imorgon". Och jag blivit lika jävla besviken varje gång jag skulle hämtat posten.

Ja, imorgon är ju då den 10:e. Och har de inte kommit då, så hade jag varit glad om jag inte träffade mig imorgon. För då kommer jag gå med taggarna utåt ! Helvete!

Godmorgon förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0