3 juni 2010

Hej bloggen!

Igår var jag och mamma i Kungsbacka och gick typ 4 timmar på Kungsmässan, jätte mysigt att bara umgås med mamma. De var längesen! De blev en massa handlat, tror inte jag har hittat så mycket kläder och grejer på en hel shoppingdag som jag gjorde igår. Bara älskar Zara butiken :)

Senare på kvällen var jag hos min styvsyster och myste med hennes snart 2 månaders son Kevin. Lilla bäbisen, så söööt ^^ hade man kunnat köpa dom i en affär så hade jag redan ägt en. Nej, men de är klart att man får "bebisnoja" när man myser och matar en sån liten, men med mina framtidsplaner jag har just nu så passar inte en liten in där, så de får vänta några år :) !!

Jag har fortfarande inte fått något brev från Högskolan, och nu är de ju bara en dag kvar denna vecka . Så jag, förmodligen kommer de ju imorgon då, usch! Har jätte ont i magen. Ska inte försöka tänka på de...

Idag ska jag, Jennifer och lilla Kevin ut och gå vid Ätran och sätta oss och fika någonstans, kommer bli riktigt mysigt. De är ju sånt fint väder också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0