1 juni 2010

Juni idag , de betyder SOMMAR :D woho!

Fyfan va gott alltså, man kunde inte tro i vintras när de var svinkallt och de bara snöade och snöade till typ april(?) att de skulle bli sommar, men de blev de :)

Nu håller jag på att fixa lite här hemma, tömt diskmaskinen, släppt ut kaninerna, kelat med voven och lite sånt. Rätt mysigt att bara "hålla på" lite med, så blir mammi glad när hon kommer hem.

Igår var jag och hälsade på vänner i Laholm, och snälla Dahlberg klippte mig :) Fin fint blev de , skönt att få tillbaka sin "gamla" frisyer, de har ju växt som ogräs och jag har inte orkat klippa de förrän nu. Men jag har bestämt mig att jag vill ha längre hår , typ nedanför brösten (lite mer kanske), så de får bli de nu. Nu har de iallafall fått en bra start och inte är slitet .

Herregud här mumlar jag på! Haha, ska fortsätta fixa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0